Success plans
Maksimer verdien av Sitevision – sammen når vi dine mål
For å maksimere verdien av Sitevision – og for at du skal nå dine fastsatte mål – finnes det en mengde kompetanse, støtte og strategier. Slik gjør vi deg trygg og suksessfull gjennom hele prosjektet.
Customer Success
Personlig kontakt hele veien
På Sitevision finnes det et helt team med customer success managers som går til jobben med ett mål i sikte: Å sørge for at du som kunde oppnår ønskede resultater og maksimerer verdien av prosjektet ditt i Sitevision. Enten får du en direkte e-post til dem og deres ekspertise. Eller du velger en av de større pakkene og får en dedikert og langsiktig kontakt som er innsatt i virksomhetens mål.
Uansett om du skal til produktstøtte eller et annet teknisk team, får du en kontakt som leder deg rett. Du får tips om riktig opplæring og ressurser under onboarding-prosessen. Du får regelmessige avstemmingsmøter og blir invitert til webinarer og workshops som gir deg en dyp forståelse av produktet.
PRODUKTSTØTTE
Svært populær produktstøtte
Enten du står overfor utfordringer eller ønsker å ta løsningen din til neste nivå, er vår produktstøtte klar til å dele sin omfattende kunnskap. Ingen spørsmål er for små, vanskelige eller store – produktstøtten er alltid med på reisen mot en vellykket og problemfri opplevelse av Sitevision. Du kan alltid forvente rask og effektiv hjelp. Og du, år etter år får de toppkarakterer (!) av kundene. Vi håper og tror at du blir like fornøyd.
Expert services
Spesialkunnskap under samme tak
Hvis du velger den høyeste pakken, får du tilgang til Expert services. Som kunde har du unike behov, visjoner og forretningsmål. Og selvsagt kan det være at du i store prosjekter støter på utfordringer som gjør at du trenger ekstra spesialkunnskap. Hos Sitevision har vi mange eksperter på endel områder – alt fra programmering og planlegging av workshops til problemløsning og ideer som tar din digitale løsning til neste nivå.
Rådgivning under større utviklingsprosjekter
Gjennomgang av kode og andre løsninger
Ytelsesoptimering
Oppdatering av versjon (for kunder med egen drift)
Støtte i forbindelse med lanseringer
Overføringer
Opplæring
Tilbake til skolebenken
Med rett kurs i ryggen blir startstrekningen kortere. Jobben fremover blir dessuten enklere fordi du og medarbeiderne lærer dere å utnytte alle Sitevisions styrker og blir mer effektive. Det finnes opplæring for alle ulike roller: redaktør, utviklere, webansvarlig eller bestillere.
Tre nivåer – mot suksess
Basic
PRODUKTSTØTTE
Servicetid mandag til fredag mellom 10–15
4 inkluderte støttetimer
4 timers responstid i servicetiden
Customer Success
Tilgang til Customer Success
Premium
PRODUKTSTØTTE
Servicetid mandag til fredag mellom 8–17
Ubegrenset antall supporttimer
1 timmes responstid under servicetid
Customer Success
Tilgang til en personlig Customer Success Manager
Valgfritt med tilbakevendende operative møter
Enterprise
PRODUKTSTØTTE
Servicetid døgnet rundt og året rundt
Ubegrenset antall støttetimer
30 minutters responstid i servicetiden
Customer Success
Tilgang til en personlig Customer Success Manager
Regelmessige driftsmøter
Expert services